ZonC
Medlem
2012-01-24
EazyPeazy har expanderat stort på ett par få månader, från att vara en platinum klan har vi gått upp till diamond/master klan. Vi har ett par master spelare, men dem flesta är än så länge diamond. Vissa är på väg upp till masters, så master delen av klanen kommer snart bli större.
Jag själv har precis bytt ras så jag jobbar på mekanismerna och låter därav träningarna handla mer om mina klanmedlemmar.
Just nu söker vi fler Protoss och en extra Terran spelare. Vi har 3 standard dagar som vi tränar som är Måndagar 20:30, tisdagar 20:00 och även torsdagar 20:00, där vi har ett krav där man ska delta i minst 2 i veckan (om inga andra problem kommer emellan). Kravet är även att vara Diamond minimum för att ha en chans att joina. Vi tittar mycket på hur ni passar in i gruppen och hur pass bra ni spelar. Vi är en social klan som har skoj på träningarna samtidigt som vi gör vårat bästa för att stiga i rankerna.
Om ni är intresserade av en Tryout för EazyPeazy så får ni gärna gå in på våran hemsida: www.eazypeazy.se , den är relativt klar men har vissa små saker vi ska fixa innan helt klar. Vi är en helt svensk pratande klan.